groep 1/2C

Welkom in groep 1-2c!

In onze klas staat fijn leren in een vertrouwde omgeving op de eerste plaats. Op maandag, dinsdag en woensdag staat juf Marjolein voor de groep en op donderdag en vrijdag juf Salina.

In de kleuterbouw werken wij met thema’s vanuit Jeelo. Elk schooljaar volgen wij zes thema’s waar wij veel maatschappelijke organisaties bij betrekken. Wij vinden het belangrijk dat kinderen op een speelse manier leren. Daarvoor richten wij betekenisvolle hoeken in, waar kinderen samen kunnen spelen.

Daarnaast volgen we maandelijks de doelen uit ‘inzichtelijk’. Deze worden aangeboden in (kleine) kringen op het niveau van het kind. Maandelijks worden de doelen voor taal/rekenen geëvalueerd en wordt er een nieuw groepsplan gemaakt voor de nieuwe maand.

Het contact met ouders is heel belangrijk. Daarvoor gebruiken wij de app Parro. Hiermee sturen wij wekelijks belangrijke informatie, leuke foto’s en berichtjes over uw kind. Mocht u ons persoonlijk willen spreken, dan maken wij graag een afspraak na schooltijd.

Wij hebben veel zin in het schooljaar!